Wyzywam Was - blogowo i fotograficznie!

17 wrz 2014

Wyzwanie blogowe fotograficzne
Ostatnie dwa poniedziałki minęły Nam nad upiększaniem blogowych zdjęć. Pisałam o 5 zasadach, których stosowanie poprawi zdjęcia i łatwych trikach na ciekawą ich obróbkę. Teraz czas na Was. Wyzywam Was!:) Trzeba przejść od teorii do czynów. Chcę Was zmobilizować do zadbania o fotograficzną oprawę Waszych blogów. W tym miejscu zaznaczę, że będzie coś dla tych, które już robią dobre zdjęcia i dla tych, które marzą, aby ich fotografie były piękniejsze.


ZASADY:

1. Wyzwanie trwa ponad 2 tygodnie 17-30.09.2014
2. Uczestniczki zamieszczają w tym czasie nowy post na dowolny temat opatrzony przynajmniej 1 zdjęciem
3. Zdjęcia w tym poście powinny być wykonane specjalnie do niego i nie publikowane wcześniej.
4. Linki do wpisów biorących udział zamieszczacie pod tym postem za pomocą Inlinkz.
5. Będzie mi miło jeśli na końcu posta biorącego udział w wyzwaniu wspomnicie o tym i/lub zamieścicie podlinkowany do tego posta banerek wyzwania (dobrowolne).


Będzie to mój subiektywny wybór i już czuję, że będę włosy z głowy rwać próbując wybrać. Ale nic, poświęcę się:)


ZWYCIĘZCY:

Po zakończeniu wyzwania wybiorę dwie uczestniczki:
Autorkę najpiękniejszego zdjęcia
Autorkę zdjęcia, która zrobiła największy postęp

(w sumie może okazać, że będzie to jedna i ta sama osoba!)

NAGRODA:

Hm. Największą nagrodą będzie to, że każda z uczestniczek będzie miała piękniejsze zdjęcia na blogu. Ale żeby nie było dam też coś od siebie, chociaż nie wiem czy można to nagrodą nazwać. Każda zwyciężczyni pojawi się na moim blogu. Opowie o swoim miejscu w sieci, pasji oraz tym jak stworzyła zwycięskie zdjęcie. Co Wy na to?

Czekam na Was z niecierpliwością! Teraz uroda Waszych blogów w Waszych rękach, a ja chcę nacieszyć oczy!:)


Banerek wyzwania:

wyzwanie fotograficzne na bloga

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Na końcu wyniki konkursu w którym do wygrania była metamorfoza bloga.
W losowaniu poszczęściło się autorce bloga julkaijejmiejscenaziemi.blogspot.com


Informację o wyzwaniu możecie udostępnić gdzie tylko chcecie;) 




48 komentarzy:

  1. Hmmm.... jako osoba wiecznie niezadowolona ze swoich zdjęć spróbuje doszlifować je bardziej i zajrzę niebawem z linkiem co mi wyszło ;)
    Gratulacje dla wygranej autorki bloga :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, publikujesz posta jak zwykle z naciskiem na dobre/ lepsze zdjecia.

      Usuń
  3. No skoro temat dowolny, to dopiero jest wyzwanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się w takim razie ogarnąć i wziąć do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach...a tak liczyłam na to że to ja będę...no cóż.....gratuluję szczęściarze:)
    a co do fotek- to ja zawsze mam z tym problem -jedni mówią ze raz za jasne innym razem za ciemne.....znaczy trzeba podjąć wyzwanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawnie naświetlona fotografia to taka na której w jasnych i ciemnych obszarach widać wszystkie szczegóły. Jednak nie zawsze co poprawne jest ładne. Zarówno przeswietlenia i niedoswietlenia moga być efektem artystycznym:)

      Usuń
  6. Masz trochę wolnego czasu? Ależ nie martw się!
    Karolina zadba, byś go nie zmarnował/a! 8-)
    Haha :)
    A tak serio... bardzo fajne wyzwanie. Szkoda, że mam teraz urwanie głowy na uczelni, bo chętnie wzięła bym udział. Może kolejnym razem :) Pozdrawiam i zazdro dla wygranej blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Możesz zgłosić każdy, ktory opublikujesz w trakcie trwania wyzwania.

      Usuń
  8. Mam pytanie czy codzienne wpisujemy nowy post? czy w poście ma być tylko jedno zdjęcie? czy można te zdjęcia obrabiać? i czy tematyka jest dowolna, rozumiem że tu chodzi głównie o zdjęcia a nie o treść, wiem dużo pytań ale chciałabym wiedzieć wszystko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikujesz posty w swoim rytmie i na swoje tematy. Ilość zdjęć dowolna. Robisz z nimi co chcesz. Możesz obrabiac, dodawac napisy itp. Całość na byc ładna:)

      Usuń
  9. Ale super! Zdjęcia były najsłabszą stroną mojego bloga, znaczy się są :D Ale tak się zainspirowałam, między innymi dzięki Tobie, że kupiłam porządny aparat, od dzisiaj uczę się go obsługiwać i BARDZO chętnie się przyłączę :) I bardzo mi pomógł Twój post o prrostej obróbce zdjęć, kilka kliknięć i rzeczywiście nawet słabe fotki wyglądają znacznie lepiej! Wreszcie wszystko będzie miało ręce i nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, przebieram już nozkami, aby zdjęcia zobaczyć!:)

      Usuń
  10. Dobrze, że jest dużo czasu, powinnam się zmieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. To dopiero jest wyzwanie:) Świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Karolino,

    Podoba mi się Twoje dzisiejsze wyzwanie i bardzo chciała bym wziąć w nim udział:). Nie wiem, czy dobrze wszystko zrozumiałam, jeśli cos pokręciłam to z góry przepraszam i daj mi o tym znać:). W każdym bądź razie chciała bym zgłosić do wyzwania post, który opublikowałam dzisiaj na swoim blogu. To są fotografie głównie przyrody z weekendowego wypadu. Oczywiście jak zwykle nie jestem z nich do końca zadowolona:). Moje zdjęcia spędzają mi sen z powiek, cały czas obmyślam jak udoskonalić moją technikę, ale jakoś słabo mi idzie. A o to link:

    http://lifestyle-plan-by-ann.blogspot.com/2014/09/wieza-widokowa-w-trzebiezy_17.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś kochana pierwsza!:) Dodaj tylko proszę link za pomocą niebieskiego przycisku pod postem "Add your link". Nie zginie w komentarzach.

      Usuń
  14. A nie dodał się?:(. Przepraszam za zamieszanie, ale ja i technika to równa się katastrofa:). Próbowałam dodać linka i wyskoczył nr 1 i moje imię i nazwisko Ania Stankiewicz. Czy to jakoś inaczej ma być? W tym pierwszym okienku mam wkleić linka do posta na mojej stronie?

    Pozdrawiam

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Cię przepraszam za zamieszanie. Jest ok. Wcześniej sprawdzałam na komórce i nie było widać. Jest ok:)

      Usuń
    2. Ooooo, to super, bardzo się cieszę:)))))

      Usuń
  15. Fajne to wyzwanie. Motywujące bardzo. Ja ze zdjęciami mam tak, że jak raz mi wyjdzie coś fajnego, to innym razem kaszana. Od dziś koniec kaszany, mam nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział! jak tylko skończę wyzwanie u Uli (już w piątek) to też banerek wrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też wezmę udział.:) Nadal walczę z moimi zdjęciami...a wpis pojawi się wkrótce, jak tylko uporamy się z przedszkolnymi wirusami;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. to ja też się zapiszę :) tylko jaki tu post nominować ??? oto jest wyzwanie.... no i czy fotografie robione moim małym "pierdom" nadają sie?? zgłoszę się niedługo.... mam czas do 30 września tak??? jeden post?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zgłosić każdy post opublikowany w trakcje trwania wyzwania.

      Usuń
  19. Byłoby fantastycznie wygrać to wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze raz bardzo dziękuję - bardzo się cieszę z wygranej.

    A do wyzwania z chęcią przystąpię - bo zdjęcia robić uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja spróbuję szcześcia - moja pierwsze wyzwanie :-) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witajcie dziewczynki! Jestem i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Karolina, czeka Cię ciężki wybór, poziom jest niesamowity :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się! A właśnie dzisiaj o Tobie myślałam, że jakoś ostatnio Cię nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  25. dołączyłam- zdjęcia nie posiadają same w sobie interesujących ujęć , ani też pięknych widoków itp. dołączam się. Czy wszystkie warunki spełniłam droga Karolino??:)pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  26. Mają być zdjęcia pasujące do bieżącego posta. Nie muszą być widoki itp. Pokazujesz lale więc ich zdjęcia powinny być w poście i są:) Swoją drogą Pinokio wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ano. Mały kryzys egzystencjalny... i remont ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kryzys egzystencjalny to mi się nie podoba, ale na remont się cieszę i liczę, że pokażesz niebawem efekty u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie nie wiem czy można ,ale jeżeli tak to wrzucam drugi post ze zdjęciem.
    A jeżeli nie można to proszę ostatni wykasować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ufff udało mi się wyrobić w czasie :) Więc zgodnie z obietnicą - jestem! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No dobra, niech Ci będzie Karolina. Chyba mi wyszła przez Ciebie mała sesja terapeutyczna dla siebie samej:).

    OdpowiedzUsuń
  32. Udało się? To mój pierwszy raz z tymi linkami, disQus-ami itp.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!